Friday 11 November 2011

shawl oh! shawl! ♥ ♥ ♥

hello peeps! 

kali nih na update bout shawl :) yang menjadi kegilaan gadis-gadis zaman modern sekarang :)kalau keluar pegy mana-mana..shopping complex ke..even g beli goreng pisang depan umah pon boleh pakai shawl lagi..huhuh..tuh dah obses sgtt tuh...na buad tutorial pon...still in trining ...tgk youtube ...aku pon still belaja lagi cara-cara na style yang ta sbrape..tapi at least mencube..ta salahkan..^^ ta cube ta tahu..dah cube baru tau gian dy mcm mana na blaja lagi..mula-mula memang susah..try pakai...muke tah macam hape....tapi dah selalu sangat try..pakai je...buad ape na kisah ape orang cakap pasal cara ak...janji ak ikot cara ak..ta tiru sape..sikit2 ade lahh :)
tipulah kalau cakap ta de kan..huhu..aku pon start obses since taun nih...tau akan kewujudan shawl nih lame dah..tapi ta teringin pon na try..tgk macam ape entah orang pakai..bebelit orang pakai!ta rimas keee ..hohoh...
last2...muke nih jgak yang pakai..;p still tengah buad collection lagi.. ta puas hati dengan shawl2 yang aku de sekarang..na carik shawl-shawl memang senang na carik ...tapi yang cun...lain-dari yang lain..susa sangat...
and one more thing..two tone three tone owning..ak ta pakai okee..sebab itu akan membuatkan muka saya bertambah bulat :)..ta penah try pakai..tapi akan mencube ..soon! insyaallah..







 







cun kan style dorg ^^ wahhhh!

also ini antara link-link yang aku suke sangat tengok tutorial diorang.. simple n cutee!

1. hana tajima
2. Ayun Ayunar
3. Tyahxxbiebs's channel
4. ElyaShazleen
5.Ain 1289's

itu sahaja link yang aku follow buad mase nih..kalau ade yang lain..ta salahkan sharing..mesti lagi bes! ^^
if ada link baru akan di update ...

soo!! SELAMAT MENCUBA ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment