Sunday 13 November 2011

school time ^__^

Hey readers ^^

post kalli nih aku na cerita tentang time zaman-zaman ak sekolah dulu :) ngeee ~..memang bes sangat kalau teringat balik...time-time nakal...time serong kelas..huhu...jangan engat aku ta penah buad..haha...sume aku penah try tauu .. tdulu sukan memang aku zero..ta masuk pape..tak aktif...tapi yang paling aktif tentulah badan beruniform...gile-gilee aktif..since form 2 sampai aku form 5.. mule-mule ta minat pon..dah cikgu ajak aku masuk katenye ta cukup orang..masuk jelh..pastuh pegi camping perdana banyak kali..kadet polis perempuan semestinye juara.. EVERY YEAR bebe! jangan men gile :) lawan sekolah juara .. lawan dearah no 3 ...tp NGO kalah..mase tuh last year kot..terpilih kawad individu 2 kali berturut-turut..haha:D aku pon ta sehat sangat..tapi paling bes hari kadet polis peringkat negeri..sekolah aku sek.men.keb.panchor.. dan sek.puteri trpilih time tuh..tuk kawad kawalan kehormatan..pakai M16 tuh..memang gigil lah kan..haha...tapi tuh sume pengalaman..dengan cik-cik polis tuh..sume bek-bek ..sangat bess! rindu sangat-sangat..dan paling bes..ak di nek kan pangkat as KOPERAL..ahhaha,,jangan engat badan kecik ta boleh tau..:) baju kadet aku still simpan lagi..accesories sume..ahhh...rindunye na pakai balik sume tuh..na kawad dalam hujan :)


Yang nih tentang selection tuk pengawas ..3 kali selection..time form 1 siap duk exam lagi..tapi ta de rezeki...
second time form 4..kene interview lagi..aduiii..tah apelah aku jawab time tuh..memang klaka lah kan..and last form 5.. dapat jugak..:) Alhamdullillah..mesti korang tanye kenapa ak suke sangat jadi balaci cikgu nih..kene kutuk kot jadi pengawas..tapi bes apee..banyak kelebihan plaq...boleh masuk kelas lambat..hehe..rehat awal :) nama selalu lepas je kann :) ta blacklist punn..














time sekolah amek art..tapi tuah ayam nampak di kaki tuah manusia..tuhan je tahu...apply poly...alhamdulillah....tapi bukan kos art last..account...saje na try..mencabar ke ta..tapi last-last hambek kau..haha..pening seyhh..lagi-lagi ta de basic..kene pickup cepat..kalau ta tercicir lah kau..tapi alhamdulillah...sekaran da masuk sem 4 na masuk sem 5 dah..tinggal setahun je lagi..na graduation..ta saba nye! tapi before aku masuk poly..apply upu..ta dapat..sedihh..apply poly..appply. poly tech mara..tapi last-last form 6 sampai dulu..aku masuk form 6 for two weeks je ko..ta tahan...susa sangat...memang hati aku bukan kat situ..dalam hati aku kalau dapat offer mana2 memang aku blah je..last surat kolej poly tech mara sampai..pegilah..for 3 weeks pulak..bes sangat kt ctuh..tapi aku amek bussiness lah,,bukan bidang ak..:) then last dapat poly..aku engat ta da pindah lagi..kawan-kawan pon dah de..my roomate FAI n NAD rindu sangat kat dorang :) tapi aku pindah jugak..alhamdulillah.once again..sebab hidup aku lebih bek di poly..jumpe kawan-kawan yang sekepale..memahami..!! sayang gile kt korang ICHA n KYRA ..my bestiee!! muahhhhhhhh :)

wif my junior and classmate..pict-pict kat atas nih sume wif my bestie okee! :) so gossip not allowed!



sekian .. ~

psst// tuh gambar-gambar lame yang dapat dikesan..yang len ta de dah delete.:) macam kanak2 ..tapi tak kesa ponn :)


No comments:

Post a Comment